Eğitim Modelimiz
Gökyüzü Eğitim Kurumları olarak inandığımız şey basittir: Her çocuk kendine özgü bir gökyüzüdür.
Çocuk Merkezli Eğitim Modelimizle her öğrencimizin kendi yıldızını keşfetmesine, parlamasına ve potansiyelini en iyi şekilde gerçekleştirmesine rehberlik ediyoruz.
Çocuk Merkezli Eğitim Modeli
Gökyüzü Eğitim Kurumları olarak benimsediğimiz Çocuk Merkezli Eğitim Modeli, her öğrencinin benzersiz bir birey olduğu anlayışına dayanır. Bu modelde çocuk, öğrenme sürecinin öznesidir. Eğitim, çocuğun ilgi alanlarını, yeteneklerini, duygusal ihtiyaçlarını ve gelişim hızını merkeze alarak şekillenir.
Amacımız; yalnızca akademik başarıya değil, duygusal zekâya, karakter gelişimine ve çok yönlü becerilere de önem veren bir öğrenme ortamı oluşturmaktır. Bu sayede öğrencilerimiz, hem bugünün hem de geleceğin dünyasında güçlü, özgüvenli ve üretken bireyler olarak yer alırlar.
Çocuk Merkezli Eğitim Modeli, öğrencinin potansiyelini keşfetmesini sağlayan ve onu kendi öğrenme yolculuğunda aktif kılan bir yaklaşımdır. Her çocuğun güçlü yönlerini destekler, gelişim alanlarını fark ettirir ve bireysel farklılıkları bir zenginlik olarak görür.
Bu anlayışı somutlaştırmak için modelimiz, birbirini tamamlayan 7 temel bileşen üzerine inşa edilmiştir:
Gökyüzü Eğitim Kurumları olarak benimsediğimiz Çocuk Merkezli Eğitim Modeli, her öğrencinin benzersiz bir birey olduğu anlayışına dayanır. Bu modelde çocuk, öğrenme sürecinin öznesidir. Eğitim, çocuğun ilgi alanlarını, yeteneklerini, duygusal ihtiyaçlarını ve gelişim hızını merkeze alarak şekillenir.
Amacımız; yalnızca akademik başarıya değil, duygusal zekâya, karakter gelişimine ve çok yönlü becerilere de önem veren bir öğrenme ortamı oluşturmaktır. Bu sayede öğrencilerimiz, hem bugünün hem de geleceğin dünyasında güçlü, özgüvenli ve üretken bireyler olarak yer alırlar.
Çocuk Merkezli Eğitim Modeli, öğrencinin potansiyelini keşfetmesini sağlayan ve onu kendi öğrenme yolculuğunda aktif kılan bir yaklaşımdır. Her çocuğun güçlü yönlerini destekler, gelişim alanlarını fark ettirir ve bireysel farklılıkları bir zenginlik olarak görür.

Eğitimde kalıcı başarı, okul ve ailenin güçlü iş birliğiyle mümkündür.
Aile Odaklı Yaklaşımımız, veli katılımını destekleyen seminerler, atölyeler ve rehberlik çalışmalarıyla ebeveynleri sürecin aktif bir parçası haline getirir. Bu sayede okul, öğretmen ve aile el ele vererek çocuğun gelişimini bütüncül biçimde destekler.

GÖKDEM, öğrencilerimizin duygusal farkındalık, empati, özdenetim ve iletişim becerilerini güçlendirmeyi hedefler.
PDR ile entegre çalışan bu merkezde öğrenciler, duygularını tanımayı, ifade etmeyi ve yönetmeyi öğrenirler. GÖKDEM, duygusal zekâ temelli eğitim anlayışımızın merkezinde yer alır.

Global dünyada etkili iletişimin yolu, yabancı dili yalnızca öğrenmekten değil yaşamaktan geçer.
Gökyüzü’nde İngilizce ve diğer yabancı dillerde eğitim, erken yaşta başlayan, iletişim ve oyun temelli, kültürel farkındalık içeren bir süreçtir. Öğrencilerimiz yabancı dili, sınıfın ötesine taşıyan etkinliklerle doğal bir şekilde edinirler.

Gökyüzü’nde eğitim yalnızca ders içindeki faaliyetlerle sınırlı değildir.
Sanat, spor, bilim, teknoloji ve toplumsal sorumluluk alanlarındaki etkinliklerle öğrencilerimizin çok yönlü gelişimi desteklenir. Böylece çocuklar, farklı alanlarda deneyim kazanarak ilgi ve yeteneklerini keşfederler.

Her öğrencinin öğrenme stili ve ilerleme hızı farklıdır.
Akademik ve Bireysel Destek programlarımız; öğrencinin bireysel ihtiyaçlarını dikkate alarak gelişimini sürekli takip eder, kişiselleştirilmiş bire bir eğitim sunar. Gerektiğinde ek destek, yönlendirme ve kişiselleştirilmiş öğrenme planlarıyla akademik başarı güçlendirilir.

Akademik başarı kadar önemli olan bir diğer unsur, iyi insan olma bilincidir.
Karakter ve Değerler Eğitimi programımız, öğrencilerimizin saygı, sorumluluk, yardımseverlik, adalet ve hoşgörü gibi evrensel değerleri içselleştirmesini hedefler. Bu eğitim, okul kültürünün doğal bir parçası olarak tüm ders ve etkinliklere entegre edilir.

Her çocuk biriciktir ve her biri farklı bir potansiyele sahiptir. GÖKYAM, öğrencilerimizin bilişsel, sanatsal, sportif ve sosyal yeteneklerini bilimsel yöntemlerle keşfeden, gözlemleyen ve geliştiren özel bir merkezdir.
Yapılan değerlendirmeler, öğrencinin güçlü yönlerini desteklemek ve gelişime açık alanlarını belirlemek amacıyla kullanılır. Böylece her öğrenciye özel bir öğrenme haritası oluşturulur.
ETKİNLİKLER
In the lab, you will have an opportunity to analyze samples on each instrument, and carry out an independent project where you analyze a sample of your own choosing.
- Sciences
Sürekli gelişen ve değişen dijital çağda kod bilmek herkes için gerekli bir hale geldi. Kodlama ve robotik atölyemiz ile öğrencilerimize yeni teknolojileri öğretmenin ötesinde yeni teknoloji yaratmayı öğretmeyi amaçlıyoruz. Onlara kodlamanın temel kurallarını öğreterek robotik dünyaya giriş yapmalarını sağlıyoruz. Öğretme metodumuz ile eğitimi eğlenceli hale getirerek keyif almalarını sağlıyoruz. Fiziksel olarak dikkat ve odaklanmalarını desteklerken, bilişsel olarak da mantıksal ilişki kurmak, problem çözme, eleştirel düşünme ve akıl yürütme becerilerini geliştiriyoruz.
Özgün Yazarlık Atölyesi
Bu atölye, ana dilimizin temel becerilerinden olan yazma becerisini yirmi birinci yüz yıl becerileri ile birleştirerek öğrencilerin kendini yazılı olarak ifade etmesini ve özgün eserler ortaya çıkarmasını sağlamak amacı ile yapılır.
Genel anlamıyla yaratıcı yazarlık, tamamen özgün bir kurgusal yapı ve üslup ile yazmak, kişiye ait yeni yazılı bir ürün ortaya çıkarma süreci olarak tanımlanabilir. Yaratıcı yazarlık bireyin yaratıcılık yeteneği ile bağlantılıdır. Özgün yazarlık zihinsel ve psikolojik bir süreçtir; dolayısıyla bireyin kendini daha iyi tanımasına, özgüven gelişimine, ifade gücünün artmasına, edebi zevklerin gelişimine,özgün fikir üretimine katkı sağlamaktadır.
Bu atölyenin genel amacı; öğrencilerin öğrenme ve kendilerini keşfetme için bir araç olarak yazma becerisini kullanabilmelerini sağlamak, yaratıcı düşünme çıktılarının doğru ve etkili ifade edilmesi için gerekli olan özgün yazma becerisinin gelişiminin sağlanmasına destek olmaktır.
Atölyede kullanılan çeşitli yöntem ve teknikler aracılığıyla, hayal gücünü kullanarak yazma kaygısı ve yazmaya başlama konusundaki önyargıları ortadan kaldırmaya çalışmak; duygu ve düşünceleri farklıtürler aracılığıyla ifade etmelerini sağlamak hedeflenmektedir. Öğrencilere, özgün yazma çalışmaları yaptırılarak yazma becerisinde tecrübeleri artırılacaktır.
In biochemistry courses, you will study the structure, properties, and reactivity of molecules in living organisms.
- Sciences
Satranç Atölyesi
Satranç Atölyesi, öğrencilerimizin analitik düşünme, problem çözme ve strateji geliştirme becerilerini geliştirmeyi hedeflemektedir. Atölye çalışmaları sırasında öğrenciler, satrancın temel kurallarını öğrenirken, farklı açılış stratejileri ve oyun taktikleri üzerinde de pratik yapma fırsatı bulurlar. Bu sayede, dikkatlerini toplama, planlama ve ileriye dönük düşünme yeteneklerini pekiştirirler. Ayrıca, düzenlenen mini turnuvalar ve takım çalışmaları ile rekabetçi ruhlarını geliştirirken, sportmenlik ve sabır gibi değerleri de içselleştirirler. Satranç Atölyesi, öğrencilerimizin zihinsel gelişimlerine katkı sağlarken, onlara keyifli ve öğretici bir deneyim sunmaktadır.